Jesteś założycielem własnej firmy?? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej pracy do wykonania. Sporo zatrudnianych osób na różnych stanowiskach ma wyznaczone im zlecenia oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają zwykle podział na różne działy z odpowiednio wyszkolonym i wykwalifikowanymi ludźmi, fachowcami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy otrzymuje pracę w zawodzie w którym jest wyszkolony i posiada doświadczenie czy staż. Niejednokrotnie część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma wliczone różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak najbardziej do klienta. Niekiedy pracownicy posyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele przydatnych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można odszukać na naszej stronie dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE. Wiele przydatnych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych podczas prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.